مدیر آموزش و پرورش باغملک از برگزاری المپیاد قرآنی نسیم رحمانی در دبیرستان سمیه این شهرستان خبر داد.

مختار نیک مقام، مدیر آموزش و پرورش باغملک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگارانجوان از اهواز، گفت: در دبیرستان متوسطه اول سمیه، مرحله آموزشگاهی المپیاد قرآن، عترت و نماز این آموزشگاه برگزار گردید.

وی افزود: اگر هریک از ما روزانه یک آیه از قرآن مجید را مطالعه و به آن عمل کنیم هم در دنیا و هم در آخرت رستگار خواهیم شد.

حجت الاسلام و المسلمین صالح باغشیرین، امام جمعه موقت باغملک گفت: جلسات نورانی قرآن در آموزشگاه ها موجب فهم بیشتر آیات کلام الله مجید می شود که اقدام بسیار ارزشمندی است.

وی افزود: پروردگار با وجود ابعاد مختلف تفکر انسان ها، تنها یک دستور العمل را برای هدایت بشر نازل کرد که همانا قرآن است و این مسئله نشان از جهان شمولی و عمق آیات قرآن کریم دارد.

حجت الاسلام باغشیرین تاکید کرد: آیات قرآن بسیار پرمغز و محکم هستند و به دلیل همین استحکام، هیچ شبهه ای در آن راه نمی یابد و در عین حال آسان فهم هستند و برخلاف کتب دیگر هر انسانی به قدر فهم از آن بهره می برد.

امام جمعه موقت باغملک گفت: در کنار قرآن، اهل بیت علیهم الاسلام بهترین مفسران قرآن هستند و برای فهم آیات الهی می توان به آن ها رجوع کرد و در نهایت برای زندگی سالم، انسان نیازمند  احکام الهی است که در رساله های توضیح المسائل مراجع تقلید وجود دارد.

انتهای پیام/م

المپیاد قرآنی در باغملک برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.